2014年11月27日 星期四

[電玩攻略] PS4《DriveClub》Drift、飄移、甩尾、頭文字D!? 2014-11-28 up



JK:「
最多玩的賽車Game應該係 孖宝賽車 (Mario Kart 8):-P
孖車甩尾:只要按住B > 入彎 > 出彎放B = Mini Turbo.

近期迷上PS4DriveClub》,砌《俱樂部》logo、車花、等等
本來想改用 “Phoenix” Club名,(但一開CLUB時用咗jk5tudio, 無得改 :-( )
因我比較喜歡 鳳凰或叫 不死鳥,死咗復活再來過。
所以,聖鬥士中,我喜歡 一輝” only.

『點解甩尾?』
JK:『因為【型】!』

上網睇咗好幾段片,校點Drift
我覺得以下兩段比較啱我:

DRIVECLUB HOW TO DRIFT/TUTORIAL: BEGINNERS GUIDE LESSON 1 of 2 (Eyes_of_ Apollo)

Driveclub HOW TO/TUTORIAL on DRIFTING... Lesson 2!! (Eyes_of_ Apollo)

JK總括以下方法去自己練 (要注意架架車的Handling都唔同,孖車都係啦 ;-)
manual shift  ∆上波| □落波(more fun!!! 我見有些片玩auto、按handbrakedrift)
壹)  入彎前,攞外檔 >
貳)  輕按Brake (L2) 穩定車身 >
參)  Handbrake + 入彎 >
肆)  彎中段落到3 >
伍)  出彎上返波。

注:我買咗原裝《DriveClub》膠殼軚盤onlyexactly 孖車個隻玩法! :-D

都係個句:『Practice makes Perfect!!!


另一些References:

【問題】DRIVECLUB 操作一問


since 2014-11-28

沒有留言:

張貼留言